Post by jeannettbearore on Feb 9, 2022 14:52:20 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Defense Zone 3 HD ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Defense Zone 3 HD IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod öka primogems ▞▞▞
▞▞▞ Defense Zone 3 HD 2022 version ▞▞▞
Bara ännu en pengarsmakare, tidigare nivåer kul men sedan tvingar spelet dig bara att spendera pengar för att komma förbi de senare nivåerna, det finns inget sätt att gå vidare om du inte betalar £££, de får dig att köpa spelet som borde räcka. Köp inte det här spelet.
Första uppdraget var kul. Verkar som att man måste betala för att låsa upp fler vapen.
Jag gillar verkligen spelet. Huvudsaken varför jag måste ladda ner detta är en grafik. Ofc gameplay är också gillat för mig, eftersom jag älskar TD-spel, men grafiken verkligen vacker. Bästa spelet i TD-genren! Förtjänade fem stjärnor!
Ett utmärkt tornförsvarsspel. Det bästa jag har spelat sedan "Night Of The Living Dead Defense". Otroligt värde också med tanke på att de första 3 nivåerna har tagit mig cirka 4 timmar. Kan inte kommentera svårighetsgrad över nivå 15 eftersom jag inte är där än.
Defense Zone 3 HD Strategi gie
Jag minns varför jag slutade spela det här. Ganska snabbt måste du använda betalda annonser eller annonser för att ens klara en nivå. Det lönar sig inte ens att vinna, det är bara lönt att inte förlora.
Spelet är utmanande och mycket roligt. Det skulle vara trevligt om det fanns en guide för att berätta vad alla vapen är, just nu måste du göra mycket försök och misstag för att lista ut det.
Såvida du inte vill spela på lätt är det här väldigt svårt även från nivå 3. Edit: Det är fantastiskt svårt längre fram i alla inställningar. det är bra att annonserna inte är påträngande, men de verkar tjäna pengar på att sälja fusk - det är bra förutom att de också var tvungna att göra det så svårt att du måste fuska bara för att komma vidare.
tweet loopyjit nofpoly ur new 📱 aind efun hof seeaeddy yrs you want kilo F 8I'llefrd
Mycket bra spel men det låser sig ibland, och efter att du spenderat rwal-pengar på att försöka ta dig igenom nivån och sedan låser upp det mot slutet, förlorade du mycket av det du åstadkom och förlorade också pengar
skulle vara bra om pausskärmen inte dyker upp och fryser spelet hela tiden
Spelet skulle vara bra, förutom att det verkar bli väldigt svårt, väldigt snabbt och omöjligt att slå utan att tillgripa mikrotransaktionerna. Önskar att det fanns ett sätt att bara KÖPA SPELET och vinna mynt i själva spelet istället för att få det bortskämt på det sättet...
Inte attraktiv grafik och absolut fult ljud.
Många mobila tornförsvarsspel är förenklade och har enkla bilder, men det här ser nästan realistiskt ut och har ett roligt hanteringssystem och tillfredsställande utveckling. Tack och bra jobbat till skaparna!
Fortsätt lägga till nivåer andra omgångar låser upp nya vapen efter varje våg eller par vågor
Tillbringade många timmar med detta spel. Men det är inte möjligt att avsluta högre nivåer utan betalningar. Jag hatar dessa betalningsmetoder. Avinstallerar för alltid.
Mycket.lamt
Det är för svårt till och med att vinna och låsa upp vissa stadier även i enkelt spelläge..tummen ner 👎för att göra det..du kan gå vidare i sådana stadier genom att bara använda extra liv och skydd genom att använda pengar från ditt bankkonto..ett bra spel bortskämd av dålig tillverkning..
HERREGUD. Varje steg av pengarna räcker inte, så du måste köpa gratis eller betalläge. Till skillnad från tidigare generationer. Jag föredrar generation 1 och 2. Och utmaningen är att vara ärlig, det här är inte så vettigt. Eftersom fienden är starkare finns det mer irritation...
Defense Zone 3 HD Strategia owl
Absolut kaos. Och riktigt skarp grafik. Detta kommer att vara på mitt spelande under överskådlig framtid. 😀
Jag gillade försvarszon 1 och 2 för deras enklare spel, som för zon 3, även om den har en autosave, var fortfarande omgångar riktigt tuffa, där du spelar om och spelar om tills en timme senare får huvudvärk. Men det här hade ändå en av de fantastiska mekanikerna och grafiken som jag gillade bäst jämfört med andra försvarsspel
En fantastisk tidsfyllare. Detta har blivit ett av mina favorit TD-spel genom tiderna. Detta är 100% inte en lön för att spela spel. Bara strategi behövs. Köp färre vapen och bara uppgradera och placera dem strategiskt. Att ta reda på vad varje vapen gör och det bästa stället att placera dem är allt som behövs. Testa.
Dina första två var mycket bättre. Låt oss förstöra spelet med ett gäng bs. Den goda nyheten är att de två första var i mina personliga topp 5 tornspel.
Spelet suger
Så långt så bra för ett tornförsvarsspel. Gick bara igenom den första nivån.
Kanon !
Än så länge är allt bra. avståndet är lite svårt. och det tog mig en liten stund att förstå hur det gick. kunde ha varit uppenbart att flytta.
Roligt speluppdrag 10 är omöjligt att slå även på lätt kan inte komma förbi 19+ även med uppgraderade de som kostar 200 att bygga och den högsta byggnaden.
Solid spel än så länge måste du verkligen vara uppmärksam annars kan du förlora snabbt
Roligt spel men alldeles för många tillägg var tvungna att ta bort
Mitt favorit tornspel. Vet inte varför så många klagar på att det är för svårt. Det är svårt men inte omöjligt, jag har slagit varje nivå på mardröm utan att förlora ett enda liv och jag har aldrig spenderat ett öre. Mitt enda problem är att vissa kartor har för många in-/utgångspunkter som gör det svårt att verkligen veta vad som händer. Men totalt sett är det ett roligt, utmanande spel. (Gör fler kartor där det finns en enda in- och utgång tack!)
app tvingar användaren att utstå 30 sekunders annonser. för mycket. Jag bryr mig inte om hur bra spelet kan vara... det suger döda björnar.
Mr Autofire Hành động wsa
Lätt att använda, nästan inga annonser.
Mycket balanserad, utmanande och rättvis över allt. Jag har spelat den här appen i många år.
Woooow
Bra grafik oswome bild .... överlag bra spel
Jag märkte att kartan inte drar till där jag vill bygga ett torn (torn på mina fingertoppar redan). Istället måste jag gå till platsen först innan jag planterar tornet. Det skulle vara en fantastisk fix.
Den kraschade en gång. Jag hade installerat om det. Sammantaget kan det hålla mig klistrad vid min telefon när jag är mindre upptagen. Grafik OK. Nackdelen är nivå 6, det finns inte tillräckligt med proviant för att placera vapen. Nivå 8 är också ett problem. Oavsett vilka uppgraderingar som görs kommer fiender att fortsätta passera utan att dö. .
Älskar spelet och var lätt att fånga. Det enda jag vill tillägga är en handledning. Jag kunde ta reda på det men alla kanske inte kunde.
Svårt men roligt. nivåerna pågår i ungefär en timme vardera, så det här är inget vardagligt spel.
Det här spelet är bra, men det här spelets specifikationer behöver fler förbättringar
Kul i ungefär en halvtimme och sedan ospelbart. Jag är ingen tjusig, det här spelet är bara omöjligt efter 2 lvls. Inte intresserad av omöjlighet.
Ok
Exakt vad jag letade efter i ett tornförsvarsspel.
Mekaniken är rolig men når en punkt på cirka 6 nivåer där framsteg är nästan omöjligt utan att spendera en hel del pengar.
Fin kvalitet och tydlighet
Bra grafik, bra spelupplägg, några timmar in i spelet och förutom några annonser, ingen betalning. Solid 5-stjärnigt spel!
Ingen mening, du kan inte gå till nästa nivå om du inte spenderat hundratals timmar. Omöjligt att göra framsteg. Noll instruktioner. Hatar det